Ben detaylı ultrasona girdim.
Dışarıdan doktor geliyor Salim bey yaptı kendisi uzman perinatolog.
1000₺ sadece ultrason ücreti vardı + muayene almadılar. Doktor çok ilgili ve bilgiliydi.
Kızım çok hareketliydi hiç yerinde durmuyordu. Ölçümleri yaparken zorlansada her şeyini detaylı bir şekilde ölçüp bilgisini verdi. Çizerek açıklayıcı anlattı. Eşimi içeriye aldı oturup rahat görmesi için yardımcı oldu. Bende rahat görebiliyordum zaten. Renkli görüntüsünü yakalayabilmek için bir çok kez denemede bulundu. Kızım hareketli olduğu için tam çektiği anda yine oynuyordu bazı renkli fotoğrafları yamulsada 5-6 poz çıkardı. Sonrasında çektiği bütün fotoğrafları ölçümleri cd ve rapor ile teslim etti. Memnun kaldım🙏🏻