Ysmdln Mutsuzum demeyelim de oldukça duygusal ve heyecanlıyım, zamanın yaklaşıyor olması bir acayip hissettiriyor gerçekten. Nasıl bir bebek olacak, ona kavuştuğumda ne hissedeceğim çok merak ediyorum bunları. Nasıl bir günde doğacak, kime benzeyecek, nasıl bir kokusu, nasıl bir teni var kısacası çok merak ediyorum ve bu merak beni hem duygusallaştırıp hem de heyecanlandırıyor.
🥹 Bu emoji hislerimin tercümanı…