Busem44 benim malesef bayağı ağrım oldu.. ama bunun sebebi doktorum haftam geldiği için uyaran verdi yani normal muayenede çok ağrı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Benim doktorum bir dakika civarında parmaklarını epey yukarı ittirdi çünkü.. Zaten muayeneyo Yeni oldum dün de doğumum oldu düşün:))) hiç korkma rahat ol diyorum kesinlikle.