Bende de 2-3 ay evvelki tahlillerimde doktor kum döküp fark etmediğimi söylemişti. Aslında ara ara sancılar yanmalar falan geliyordu ama daha önce hiç yaşamadığım için gebelik sebepli diyordum. Çok şükür hiç öyle ağır ciddi yaşamadım da o kumları da. Ama doktorum süt ürünleri tüketimi fazla, su tüketimi az oldu mu kum oluştuğunu söyledi. Ona çok dikkat ettim geçti şükür