Minnoss Kizlar merhaba pazartesi dogum yaptim carsamba cikisim yapildi persembe kan sulandirici igneme basladim persembe ve cuma vurundum sonra cumartesi pazar oldugu icin saglik ocagina gidemedim kendim vurmayida ogrenmedim cok korkuyorum bisey olurmu diye yarindan sobra ogrenicem ama iki günü aksattim 😒
ikizlerimveannesi Minnoss aslında kendiniz de yapabilirsiniz ilk başlarda ben de oluyordum eşim yapıyordu hiç öğrenmeye gerek yok ilk gün acemi işi oldu ama sonraki günler iyiydi