[silindi] Siz kaçıncı haftada hissettiniz benimkinin maşallahı var durmuyor patır patır oynuyor ilcerde 😂😂
[silindi] kahvesever__ benim ilk gebeligim ama şaşırdım hissettiğime herkes gec oluyor diyordu bide midem çok yanmaya başladı 🥲🥲😂
Tubiiiiif Maşallah 21 haftalık oldum hiç öyle patır patır birsey hissetmiyorum yada ben anlamıyorum bazen balık geziyor sanki içimde elimi koyunca birsey yok bagırsak hareketimi bebişini anlayamadım inşallah 9 ayı bulmaz anlamam😅
[silindi] Tubiiiiif elindeki sıcaklıkta sakinleşiyor diye biliyorum ondandır ben cok elimi koyamayan calisiyorum ama bugün baya sert vurdu nabiyon la icerde dedim ahahahs
Fadmet [silindi] evet ben de hatta inanamamıştım, şimdi kucağımda 3 aylık oldu bile.. siz de sağ salim kavuşun inşallah 🥰
TeoMom [silindi] Evet canım 20 Aralık gözüküyor 17+6 olduk bugün aşırı şişkinlik ve gazım var ama patlayacak gibiyim🥲 sizin nasıl geçiyor cinsiyeti öğrendiniz mi
[silindi] Fadmet Amin insallah Allahını izniyle en doğalindan olsun hepimizin doğumlar insqllah 🤌🤲🤲🤲🤲🤲
Hatice3558 [silindi] Aynen bende çok erken hissetmeye başladım çok güzel ama gece geç saatlerde bazen aralıksız hareket ediyor ve uyuyamıyorum ama yine de hissetmek o kadar güzel ki hiç uyumadan onun karnımda ki hareketlerini izleyebilirim ☺️
mervebu1ut [silindi] ben de 17. Hafta da hissetmeye başlamıştım. Dışarıdan belli olmuyordu ama içimde kelebek uçuyordu sanki😊 şuan 37. Haftamdayım. Şimdi görseniz karşıdan bakan insan bile anlıyor napıyor bu ayaklandı gidecek diyorlar resmen😄