Pinarcicek07 Tecrübeli anneler. Bu doğum sancısı başlangıcı olabilir mi?? Karnımın alt bölgesinde hafif adet sancısı gibi
Hatice3558 Pinarcicek07 Ben şuan 39+6 dayım bendede vardı bazen yürürken bile ha şimdi gelicek dediğim ağrılarım oldu ama hala gelmedi doktorum sorun olmadığını normal olduğunu söyledi
Sevgiarf Pinarcicek07 beline de vuruyor mu sancı hissettiğin zamanlar soluna yat dinlen canım geçerse yalancı sancıdır geçmezse ve şiddetlenirse bebiş gelmeye hazırlanıyor 😂
Hatice3558 Pinarcicek07 😂😂 Hem hemen doğsun istiyorum hemde içimde hissetmek çok hoşuma gittiği için beklesin diyorum sıcak zaten amann bana kalsa 50. Haftayı görürüm 😂