smls19 Kızlar ilk oğlumun adı Ege şuan da 15 haftalık hamileyim cinsiyetimiz net değil ama isim arayışına girdim tavsiyeleriniz var mı 🫶🏻 Kız olarak sadece Ece ismi yakın ama başka 🤔
Stella_0 smls19 Kız olursa İnci de olabilir. Hani Ege’nin İncisi diye bir tabir var ya bir yerde duymuştum çok hoşuma gitmişti 😊 Erkek olursa da evet efe ismi çok güzel olur 🥰