kevser444_ korkutmak istemem ama 16 saat suni sancı çekmiş biri olarak söylüyorum 2.ye hamileyim asla normal dogurmam 🤦♀️ zaten ilki de srzeryan oldu 🙄 çocuk aşağı inmedi , açıklık 4 cmi geçmedi . Kişiden kişiye değişiyor gerçekten bazıları yarım saatte doğuruyor hayret ediyorum 🤣 inşallah sende hemencecik dogurursun