Yagmur-08 36+3 dayanamıyorum artık ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum doğum korkusu var tabiki ama biran önce doğsun istiyorum gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun çok zormuş😢
ozlemtugra Esramumcu 12 itibariyle 40+2 salı günü sezeryan olacağım kısmetse koca göbeğimle son iki gece neyse ki diye teselli ediyorum kendimi 😂😂
Hatice3558 Esramumcu 39+6 oldum nişanım sancım yok hareketleri devam ediyor heyecan var ama korku yok sadece haftasını doldurduğu için kordon dolanması veya kakasını yer mi içerde gibi korkular var 🥹 Herkes günde 40 kere daha doğurmadın mı dediği içinde gereksiz bir sinir tabi
hdemirr86 Esramumcu 38+3 oldum. Cumartesi sabahı 39+1’de kavuşuyoruz oğlumla inşallah. Sıcak bir yana heyecandan uyuyamıyorum. 🥰
Ocean-blue Bende 36+5 oldum. Geceleri uyku tutmuyor. Birde kasıklarımda inanılmaz bir baskı oturup kalkınca bı 5 10 sn yürüyemiyorum. Doktor bundan sonra bol istirahat doğuma kadar yatacaksın dedi.