kuzeymomss yeliz007 dörtçelikte Emre baldan diye uzman bir doktor var bebeğim 15 günlükken acilde denk geldim kendisine ve çok memnun kaldım, tüm yapılması gereken testleri yaptı ve ilgisi çok güzeldi