Kızlar femara kullanmıştım ve yarın 9cu gün fakat ben tatildeyim 🤷🏼♀️ Doktora gitmemiz gerekiyor takip için ne kadar olmuş yumurtam diye. Sizce gitmeliyim? İçimden pek gelmiyor nedense 🙂oylesine bırakayım dimi? Siz olsanız ne yapardınız? Ovulasyon testinde kaç mm olunca gozukuyor :) hadi bana biraz destek olun , güzel fikirler verin . Motive edin beni duşunmeyeyim diye.🤷🏼♀️