Miraay asimetrik gelişme geriliğinde bebekler doğduktan sonra hızla toparlıyormus genelde, 2,5 kiloyu görür bence sizin bebişiniz durursa şayet, doktorum sağlığı yerınde cok takılmayın diyor, kılosu normal doğan bebeklerde de doğuma bağlı riskler var aslında. Insallah bi sıkıntı olmaz bununla ılgılı bı post açmıştm genelde sıkıntı olmadığını söylemişler