Kızlar merhaba spinal anestezi ile sezaryen oldum 3. Günümde çok şiddetli bir baş ağrım başladı 5. Günüm ve geçmedi ayağa kalktığımda çok daha fazla şiddetli oluyor istirahat pozisyonunda biraz hafifliyor. Bugün de kulaklarımda uğultu başladı. Başına böyle bir şey gelen var mı?