Yonca_trk Kızlar ilk üç ay folik asit ve vitamin kullandım daha sonra doktorum bırakmamı söyledi ve başka birşey yazmadı şuan 21. Ci haftaya gireceğiz herhangi bir vitamin falan kullanmıyorum sizce kullanmalımıyım
Emedko Yonca_trk ben folik asit biraktirdiktan sonra omega3 d vitamini kan ilacı kullanmaya başladım doktorum verdi . Doğumdan sonra da devam etmemi söyledi bir süre daha