ahmetsalim17 Herkese hayırlı günler güzel anne adayları geçen sormuştum 6 haftalık hamileyim doktorum progestan verdi vajinal yoldan. İç kısımda hafif kanamalar var dedi. Bir hafta sonra gideceğim Allah in izini ile ama doktor bana hafif kahve rengi akıntı olur dedi üç gündür kullanıyorum bende hiç akıntı gelmedi sizce gelmesi mi lazımdı yoksa gelmemesi mi iyi doktor a soramadım o an:(
Gulsahmesut ahmetsalim17 gelmemesi daha iyi icerdeki kanama akinti halinde disari gelir demis kisacasi bazen daha uzun vadede geliyo bazen gelmiyo kanamaniz olmasın en onemlisi o