boys_mother genccanne evet canım içebilirsin benim 2 gebeliğimde de kabızlık sorunum oldu doktor kendi yazdı bi zararı yok kullanıyorum ben
Esrakky genccanne Önermem ama ben tam o hafta da kullandım bişi olmadı doktorumda kullan dedi keske basında kulansaydım dedim hemen tuvalete cıkmıştım