Ben 9 haftalık hamileyim. Bu hafta yoğun bir kanamam oldu 2 gün hastanede yattım serumlar progestan iğneler falan akıntım kahverengiye döndü şuan kahverengi akıntı pıhtı şekilde geliyor ve karın ağrım geçmiyor acı saplanıyor gibi düşük tehlikesi devam ediyor dedi az önce doktora gittim ama her hangi birşey daha demiyorlar çok endişeliyim.