Yesimalmila ya ilk bebeğim oldugu için kalıpları hakkında kıyaslama yapamadım açıkçası, yenidoğan diye 0-3 arası bi sürü bişe aldm. Nolur nolmaz bebek büyük olur falan diye de 2 tane 3-6 arası aldm, bilerek fazla almadm çnkü çok hediye gelecek biliyorm.