mavi0811 Kızlar biliyorum biraz tuhaf gelicek ama karnim buyumedi gibi hissediyorum beni cok mutsuz ediyo bu durum bugun dayanamadim atmak istedim bilemedim 5 aylik karin mi bu herkesin vucudu farklidir ama kafama takildi iste oncedende hafif gobegim vardi sanki bi degisiklik olmadi gibi geliyo sizinkiler ne durumda https://imgyukle.com/i/VWBMtt https://imgyukle.com/i/VWBbVc
tazebiranne_hg04 mavi0811 8. Ayda karnım çıktı desem 😊 karnınızın çıkıp çıkmaması hiiiç önemli değil son 3 ay her şekilde çıkıyor benimki bariz 8. Ayda belli oldu
Livan mavi0811 ben 9. Ayın içindeyim 00.00 da 37 haftalık olucaz benim göbeğim senin göbüş kadar çok takma iç karnım geniştir 😂
tazebiranne_hg04 mavi0811 doktor sağlıklı diyorsa kafanıza takmayın bebeğinizin sağlıklı olup olmaması karnınızın çıkmasına bağlı değil 🫶🏻
Vera09 mavi0811 benimki bukadardı ben çok büyük diye üzülürdüm herkesn derdi başka demek. 4.5aylıksınız bu arada henüz beş değil 21haftayı geçince 5 oluyo
Adacan Benim ilkinde 16 haftalıkken 6 aylık gibi duruyordu şimdi çok az çıktı ama herşey yolunda böyle daha iyi :)
mavi0811 Adacan banada doktor 3 hafta once hersey normal demisti😊ama iste insaniz kafaya takiyoruz bide benim ilk oldugu icin tedirginim
Yonca_trk Dilossh yapıyla alakalı bencede minyonum ve boyum 1.59 bu yüzden karnımda küçük bebişte kesin çok küçük olacak 😂
Adacan mavi0811 bazı kadınların iç karnı büyük olur derler böyle olunca daha sor çıkar göbek bu tamamen vücudunla alakalı bir durum yani bebeğin sağlığıyla alakası yok korkutma kendini canım :)