pembe_mavi Ben de tam bu konuya bakmak için girmiştim. 38+2deyim bugün, perşembe doğumum var ama bebişim iki gündür çok sakin 🤷🏻♀️
Hareket ediyor etmiyor değil ama çok güçsüz ve sakin.
Yarın sabah randevum var da bakacaklar en azından, tabi bugün gitmeden durabilirsem 🙃