Zehraayazinannesi 2. Gebeliğim 12 ekimde sezeryan olucam ilkinde sondayi uyusukken takmışlarDi ama şimdi canlı takcaklar nasıl bişey çok acı oluyomu acaba
deletedmom351 Zehraayazinannesi Korkutmak istemem ama ben mahvoldum takarken bilseydim uyuşturup takmalarını isterdim bence imkan varsa yine öyle iste inan çok can yakıyor tabi bazıları hissetmeyebilir keşke bende hissetmeseydim
Sinemiraz Zehraayazinannesi benimkini ameliyata girmeden taktılar beni de çok korkutmuşlardı ama hiç acımadı hatta hemşire tekrar baktı hiç sesin çıkmayınca korktum yanlış yere mi taktım diye .. herkesin acı eşiği de farklı tabi.
baharshn Zehraayazinannesi canım ben 12 gün önce sezeryan ile dogum yaptım ameliyata almadan takıldı ve inan hiç hissetmedim bile kendini kasmaman yeterli ztn saniyelik bişey kasmazsan hissetmezsin .
Didemalkanendik Yok ya öyle korkulcak bişey değil ben mesela sadece sürekli idrar varmıs gb hissetmekten sinir olmuştum
Zehraayazinannesi Didemalkanendik gercektenmi koca ameliyattan korkmuyorum bu kadar tek sonda dan korkuyorum teşekkür ederim içim rahatladı
Zehraayazinannesi deletedmom351 soylicem ama sanmıyorum kime sorduysam olucağım hastanede canlı takiyolarmis 😐
eljid Zehraayazinannesi bende mahvoldum cnm seni korkutmak istemem ama çok kötü olduk çok yandı yani seni korkutmak istemem ama
eljid Zehraayazinannesi rica ederim ama şunu soldum sana onu görünce herşey duruyo sanki çok güzel bir duygu anne olmak
Yaceemm Zehraayazinannesi takarken hiç acımadı benim hatta Ee aciyacaktı demiştim ama çıkarırken çok acıdı