Bayancorek Seda_sezen Soğuk suyla yıkıyor eşim, bir de hep yukarıda tutuyorum aşağıda uzun süre kalınca oluyor sadece, aşırı olmadı hiç. Ama soğuk su iyi geliyor hep. 🌸
Motherbabys Seda_sezen Nerdeyse her gün şişiyo ayaklarım yastık koyuyorum yüksekte tutuyorum tuzuda azalttım gibi
Melike Seda_sezen Soğuk suya tutup kalpten yukarıya uzatıyordum hemen geçiyordu. Gece yatmadan önce de 5-10 dk öyle yapıp yatardım yoksa uyutmuyordu geceleri 🥺
Mysaa Seda_sezen havaya kaldır biraz öyle uzan canım ama çok çok cabuk geçmez bu haftalarda ödem yaparsan bi sure doğuma kadar devam ediyor canım
lavanta35 Seda_sezen 24. Haftadayım benim de son iki haftadır nerdeyse her akşam şişiyor. Tuzu azalttım ama bi etkisi olmadı. Bi de ayak tabanlarım çok ağrıyor. Doğuma kadar böyle mi olacak 😔
Glcndfn Benimde çok şiş terliksiz yere basmayan ben terlik giyemiyorum evde. Akşamları yürüyüş yapmamı tavsiye ediyorlar ama ben onu da yapmıyorum ☺️ sen dene istersen 🤗