Prenseslerr Dün geceden bu yana karnım kasıgım sırtım agrıyo yatıyorum geçmiyor kalkıyorum geçmiyor normal diye düşünüyorum ama agrım aşırı fazla 19 haftalık hamileyim sizce normal mi 2 hamileliğim ilk defa böyle hissediyorum
Muhammedamine Prenseslerr hem aşırı fazla hemde dinlenince geçmiyor diyorsunuz peki neden normal olabilceğini düşünüyorsunuz ? İhmal etmeyin lütfen bir acile gidip bebeğinizi görün
YagizAsyaMom Prenseslerr ağrılar tek taraflı değilse ve dinlenince geçmiyorsa buyi değil doktorunuza gitmeniz gerek
Arzuort Prenseslerr doktorum bana şiddetli karın ağrın kanaMan olursa acil durum gel demişti korkutmak istemem en doğru tedaviyi doktorunuz uygulayacaktir bi görüşme sağlayabilirsiniz geçmiş olsun