Kızlar 18 aylıkken kalça çıkığı ameliyatı olmuşum ben sağ kasigimda ameliyat izin de var zaten ama platin vs yok böyle olup yani kucukken kalça çıkığı ameliyatı olup normal doğum yapan var mı salı günü kontrolümüz var başından beri sezeryan diyor doktorumuz ama ben merak ettim bunu yaşayan var mı diye