Aselinannesi3 Bebeğin cinsiyeti 16. hafta da mı söyleniyor sadece 12. haftasında öğrenen var mı? Devlet hastaneleri değil de özelde söyleniyor diye duydum doğruluk payı nedir? Siz kaçıncı haftada öğrendiniz?
misslavinia1 Aselinannesi3 bende 14 de gittim kemik yapısı kıza benziyor dedi 17 de gittim kesin kız dedi
irem-1999-54 Aselinannesi3 ben ozele gidiyorum 12. Haftada söylediler devleteki ulturason aletleri cok net olmadigi icin soylemiyolar
Misafir1111 Aselinannesi3 doktorum 11. haftada notlarına yazmış kız diye. Ben kesin olmadan söylemeyin dedim. 12. haftamda net olarak kız demişti. Bu gebeliğimde de yine 12. haftamda erkek olduğunu söyledi. Biraz cihazla biraz da doktorla alakalı bence
Seda35 Aselinannesi3 Hep özele gidiyorum 16. Haftada kesin kız dedi ama 19. Haftada erkek dedi nasıl bu bebege kız dedim die kendiside inanamadı nasıl göremez bende bilmiyorum detaylıda emin olcam 🤷♀️