Fatmaekocc kesinlikle mobilya beşik öneririm. Ben park yatak aldım sağa sola dönerken hışırtı yapıyodu ve bu sese uyanıyodu 2 ay sonra mobilya beşiğe geçtim 2 yaşındayız hala kullanıyoruz. İkeanın en uygun olan 120/60 olan beşiğiydi. Ebebek ve çilek mobilyadada var bu beşiklerden renk model fiyat tercihinize göre istediğinizi alabilirsiniz.