17 haftalık hamileyken başıma geldi. İnanılmaz bir acı ile acile gittik ve boşaltma değilde kesme işlemi yaptılar yani bayağı kesip aldılar. Uyuştururken yapılan iğneler can yakıyor ama operasyon öncesi 24 saate yakın acısını boşa çekmişim. Uyuşukluk geçince de operasyon yerinde ağrı oldu birkaç saat, yaklaşık bir hafta hafif leke halinde kanamam oldu özellikle tuvalete gittikçe. O acıyı, ağrıyı çekeceğinize operasyonu olun derim. Bir de operasyon sonrası kayısı hoşafı, kayısı çayı öneririm çünkü ilk büyük tuvalete çıkışta biraz zorlanabiliyorsunuz.