bayanukuslu Frida099 bebeğin kıyafetlerini dersen pazardan alıyorum canım orda uyguna buluyorum ☺️ Kendimiz için diyosan almıyorum 😂😂
Mysaa Frida099 Lc den almıstım canım ben diğerlerinin kalıplarını beğenmiyorum birde h&m takip ediyordum indirimde almıstım gayet memnun kaldım sunana kadar sorun yasamadım ama renkli ürünleri alırken yine dikkat etmek gerek boya vs durumlarına karşı
Vera09 Frida099 lcw hamile kısmından tayt aldım onun üstüne uzun büyük beden tişortler alıyorum bol elbiseler de iyi geliyor
Bayancorek Frida099 Bebek için soruyorsan ; lcw , e bebek , h&m , defacto , zara genelde buralardan alıyorum. Özellikle lcw ve defacto bebek konusunda kendini aşmış, organik ve yumuşacıklar. Önceden asla bir şey almazdım. 🌸🙈
bayanukuslu Frida099 normalde de çok geniş giyinen birisiydim 😂😂 pantolonları da internetten bakıp kendimiz yaptık 😂😂 takılıyom kendi çapımda 😂😂
Utkulu1 Frida099 lcwde Bi pantolon buldum tum hamileligimi onunla bitirebilirim🤣 akşam yıkayıp sabah tekrar giyiyorum dolaptan aldim 4 5 tane ama rahat edemiyorum keske farklı renkleri se gelse 😏
Ogretmen_Anne_ Frida099 dolaptan aldım bi kaç tayt onun dışında bol tişörtler aldım onları kullanıyorum bi kaçta yazlık elbise büyük beden mis gibi oldu
Merve201119 Frida099 iki tane elbisem vardı onları giyiyorum 20 haftaligim göbeğimde çok yok bir tane hamile pantolonu aldım ama daha paçasını bile yaptırmadı sıcakta pantolon giyesim hiç yok Eylüle kadsr iki elbiseyle idare eder eylülden sonra pantolonu giyerim diğer hamileligimden 2 tane tişört ve taytim var onlarida ozaman giyerim