Snmg Haftadayız ve birkaç haftadır kabızlık sorunu yaşıyorum. Bu durumu yaşayan var mı? İlaçsız çözmek mümkün mü?
Gamzess1 Snmg Kesinlikle meyve tüketimini arttır canım bende öyleydim bu ara fazla meyve ve su içtim geçti şükür
Snmg Askında meyve tüketip suyumu da içiyorum ama belki de yeterli gelmiyordur. haklısınız biraz daha attırayım ben en iyisi. Demir ilacı da kullanıyorum onun yan etkilerinde de varmış kabızlık. Birkaç gün ara versem nasıl olur acaba?