Beryak Yani bana da çevremdekiler sürekli çatı muayenesi yaptırma dedi bir kere baksın yeter dediler sadece. 33. haftadayım şuan ; ben biraz pimpirikliyim eğer öyle bir şey deseydi tekrar bakmaya gerek yok o zaman der kestirir atardım, bu tarz durumlarda net olmak lazım baştan olmaz deyip ama yine de bakalım sonra tekrar dese güvenemem bir tedirgin olurum açıkçası. Olacak gibiyse o zaman olur desin, olmuyorsa da direk olmaz desin. Kafada soru işareti bırakmasın isterim. Kişiden kişiye değişir tabiki. 🌸🤐