Selothatun Kızlar bugün uyandığımdan beri kasıklarımda ağrı vardı. Dünde sormuştum sizlere sarı sümüksü akıntım vardı nişan mı diye. Doktoruma yazdım nöbetçiymiş bi gel bakalım dedi. O nişan değilmiş. Nst de sancım 2 kere 100leri gördü. Sonra çatı muayenesi yaptı. Çarşamba günü hiç açılmam yoktu 2 cm açılmam olmuş. Suyum gelmediği için sancılarını evde çek suniye gerek yok şu an dedi gönderdi. Çarşamba da doğuma geliyormuş gibi hazırlıklı gel dedi.
Dilarabozdemir Selothatun benimde dün sarımsı akıntım geldi. Yoğun kıvamlı ceviz kadar. O ana kadar hiç akıntı yoktu bı anda geldi daha da devamı gelmedi ben nişandir dedim internetten baktım Nişan resimlerine aynısı bu nişan değil miymiş yani hala akıntım yok 1 seferlik geldi 38+3 üm
Selothatun Arztmn valla ne zaman gelecekleri hiç belli olmuyor bir bakmışsın hop sancın başlamış. Yürüyüş, squat, sıcak su, ilişki, hurma, ananas aklıma gelenler yaptıklarım arasında