Cntkn insanlara anlatmak o kadar zor ki buna eşim de dahil markete bile çıkartmayacak ellerinden gelse, transferden 2 gün yattım daha yatamadım ev işlerine kalktım evi süpürmesemde ağır işler yapmasam da 6ögünü alışverişe bile çıktım, 7.günü ise beta da pozifit sonuç aldık çok şükür 23.üne randevum var ve sürekli yat kalkma dikkat et deniliyor Bi iş yaptırılmıyor inanılmaz bunaldım. Acaba ben mi basit görüyorum diye düşünmeye başladım ben de mi Bi problem var acaba 😒