Mis0801 Kızlar Bebeğim 25 günlük oldu bugün. Başta gümüş kapak almadım , aventin göğüs kalkanından almıştım.doğumdan sonra 2. Gün yaralar başladı.lansinoh , göğüs ucu silikonu , doktorum reçete ettiği başka pomadlar ne yaptıysam olmadı.ağlaya ağlaya emzirdim.dayanamadım bir emzirip , diğer acıktığında sağıyordum.gümüş kapaktan sipariş edim son çare onu da deneyeyim dedim.hiçbişey sürmeden onun sayesinde çok rahatladım şuan.hiç işe yaramadı diye yorum yazanlar da olmuş ama benim gerçekten hayatımı kurtardı.bilseydim gerçekten hamilelik sırasında alırdım.sizlerin de aklında olsun
Bahar54 Mis0801 bende ilk gunden beri kullaniyorum hic yara olmadi simdi 12 gunluguz cok sukur gayet rahat emziriyorum :)