pnar-06
Ben özele gidiyorum sisteme düştükten sonra sağlık ocağından aradılar kayıt açtık işte kontrollere test için gelebilirsiniz dediler ama özele gittiğimi söylediğimde doktorun ismini alıp not ettiler o kadar. Düzenli doktora gidiyorsanız sıkıntı yok dediler. Gelin ya da şu zaman aşı var vs bir bilgi vermediler