Bfduam Sedaknr geçmiş olsun canım öncelikle. Ben hamile değilim ins öyleyimdir🤲 Adetime 1 hafta var da, 10 gün kala şişkinlik kramp gaz sıkışması gibi ağrı oluyor özellikle sol alt kasıkda. Kabızlıkta var, bu belirti olabilir mi? Test yaptım bugun negatif.
masgiz Ilk zamanlar ben de cok siskinlik ve hazimsizlik yasiyordum. Her yemegime azicik kimyon atmaya basladim ve cok iyi geldi tavsiye ederim.