aybarsaybuke bende 2 ay once kimyasal gebelik yawadim ama ben kan vermedim hamileik testi ile anladim testim pozitiv oldu sonra neqativ oldu sonra bi daha pozitiv oldu sonra regl oldum kimyasal oldugunu anladim.ama adetim yarin gebelik testim yine pozitiv.rabbim her kese saglikli gebelikler yawatsin bizde icerisinde