Kızlar merhaba bu sabah kırmızı lekelenmem oldu kanama gibi degilde lekelenme 28. Haftadayım ve kan uyusmazlıgı ignesi yaptırmamıstım daha tabi hemen doktora giittm acile acilde alttan ve üstten muane etti bebekte bir sorun yok dedi kan aldılar kan uyusmazlıgı icin ve negatif cıktı ama yinede aşımı oldum kanama icinde bir hap verdi ama suan lekelenmem durdu gibi ??size oldumu böyle seyler paylasırmısınız??