Veronika 41+0 olduğum için yatış yaptirdilar, açılma yok kızlar hepinizden dua istiyorum Allah razı olsun
pnar-06 Veronika Dualarımız seninle kuzum 💗 İnşallah sağ salim kucagına alırsın biran önce 😊 Sağlıcakla gelsin inşallah meleğin🕊️
Veronika Ormanmeyveli şu an doğum odasında nst ye bağlıyım inşallah şu doğumu atlatayim da öyle ogrenecez
Brfnkyldz @Veronika açılma sancı falan yok mu sağ salim sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz inşallah evlatlarımızı bende 40+2 yim yarın tekrar gelicem bakalım açılma var ama sancı yok bekletiyorlar o yüzden