Kızlar merhaba 15+2 haftalık hamileyim. Yerimden kalkacak gücüm yok, ayağa kalktığımda sanki dizlerim titriyor midem aşırı yanıyor çok şükür bulantım yok. Şuan ne vitamin ne Demir ilacı kullanıyorum yarın randevum var bakalım ne diyecek doktorumuz. Benim gibi olan varmı yada ilaç kullandıktan sonra düzelen gerçekten çok bitkin mutsuz bir haldeyim 😭😭🥹