Mide bulantısı ve ağrı çekiyorum aynı durumu yasayanlar
-kimkiii Ben hala prillam kullanıyorum 🤒
-kimkiii evet bebeğin mideye yaptığı baskıdan dolayı oluyor🥲🥲
superstar_00 😔😔😔
superstar_00 29. Haftaya grcem bnde hla kullanıyorum🤦🏻♀️İnş zararı olmaz
Minik_prenses 😔😔😔
Mucizex 36.haftamdayim halen kullaniyorum zarari yok içiniz rahat olsun.