Ogretmen_Anne_ ya benim kullanmadığım magnezyum kalmadı her gittiğimde doktorum değiştiriyor, sabahlara kadar ağlıyorum ağrıdan 31+3 doktor doğumdan başka çözümü yok onun için de erken diyo ama ben ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum uykumdan ağrıyla uyanıyorum ne yapacağımı şaşırdım artık