Sevgiveysi Slm kızlar yarın tam 35+4 haftalik olcaz bol bol su içmeme rağmen idrarimi yapamıyorum nedendir bilmiyorum ama çok korkuyorum sizde de öyle oluyor mu🥲Kazasız belasız sağlıkla Bi kucağımıza alabilsek bebislerimizi
Ogretmen_Anne_ Sevgiveysi idrar yaparken çok ağrım oluyordu resmen yapamıyordum çişimi dün tahlil sonucumda baya ileri düzey idrar yoku enfeksiyonu olduğumu öğrendim ilaç kullandım ilk gece hemen sonucunu gördüm çok şükür iyiyim şimdi bende çok su içiyorum demekki bazen ilaçta kullanmak gerekiyor
hunilimom Sevgiveysi kaç kez çıkıyorsun idrara ne kadar su içiyorsun çok terliyorsan vücuduna yetersiz geliyordur idrar rengi nasıl bende çok su içiyorum günde en az 3 litre ama gel gör ki çok da terliyorum ama idrsrim rengi beyaz veya sarı oluyor en az 5 defa çise çıkıyorum gece de 1-2 defa
Sevgiveysi hunilimom çok içiyorum ve eskiden günde 20 30 defa idrara çıkan ben artık günde 5 kez ya var ya yok
hunilimom Sevgiveysi 35 deyim bende günde belki 5 6 defa çiş 1 kez de bazen iki güne bir de büyük tuvalete
balbebisim Sevgiveysi kadın doğum doktorunuza gittiğinizde böbreklerinize baktırın ve bir de idrar enfeksiyonuna