Emine123kuzu İdrar enfeksiyonu olduğumu öğrendim. 5 günlük antibiyotik kullandım fakat az miktarda da olsa akıntım oluyor. Hala enfeksiyon devam mı etmiş oluyor yoksa normalde gebelikte akıntı olması da normal mi? Nereden anlayacağım