hunilimom Ozge353 ilk gebelikte 34 de girdim bunda 28 de ama doktorum 35 den sonra bakıyormuş siz neden erken girdiniz
zeynepikra_61 Ozge353 neden erken girdiniz ilk hamileligim de 35 de girmiştim bakalım bu kez nasıl olacak 🙏🏻🤷🏻♀️
csmaknc Ozge353 34 girdim şimdi her 2 hafta da bir gidiyoruz 38 de gideceğiz sancı çıkmadığı için hemen çağırmadı
Adige07 Ozge353 32de girdim doktor artık her 2haftada bir gireceğimi soyledi simdilik erken doğum belirtim yok şükür
tupbebekannesi123 Ozge353 29 haftalıkta girdim ama sancı gitmişti ondan acil olarak gittim yoksa 32’de başlıyor
Sibelklk28 Ozge353 31+1 de girdim bende. Kontrolüm vardı o gün gelmişken nst alalım demişti doktorum. 2 haftada bi nst için gelmemi söyledi