yasminnnnnnn Kizlar 7+2 günlük hamileyim yoğun sarı akıntım var doktor birşey gerek yok dedi ama kaşıntı yanma yok böyle akıntısı olan var mı???
ayla__ yasminnnnnnn normal beyazda olur bazen 12+3 üm benim beyaz akıntım oluyor hep bol bol su iç Allah’ın izni ile bişey olmaz 🥰
Pijamaskeliler yasminnnnnnn sarı akıntı gebelik belirtisi zaten ama çok su iç su içince düzelio snra bi daha 😄
yasminnnnnnn ayla__ ilk gebeliğim tüp bebekti kalbi durdu onda da oluyordu korktum biraz hemsireyim ama kendine olunca beyin duruyor 🤣🙏
Pijamaskeliler yasminnnnnnn cunki bende oleyim🤣 gebelikleri ben sarı akıntı ile öğreniyorum 😄 bi de kokulu idrar değişik kokar gebelikler de
Pijamaskeliler yasminnnnnnn günde varya kaç tane çamaşır degisiyorum ki sürekli su gibi oluyor buda hep gebelikte oluyor normlade olmazdı 😄