Ertugrul Adetime 1 gün var yarın olmam lazm ama gunduz acayip bel ağrısı ve kasık ağrısı oldu dedm Olcam heralde aksama dgru geçti haff kasık ağrısı var anlayamadım ?
Kevserumit Ertugrul kasik ağrısı ve bel ağrısı bende de var regl günüm 2 gün geçti 😍 kesinlikle belirti olduğunu düşünüyorum
-Papatya- Ertugrul benimde öyle olmuştu canım adet olacağım gün akşama doğru test yaptım pozitif çıktı 🤲🏻 İnş seninde öyle olur
Ertugrul Kevserumit benim yarn adet günüm ama ağrı bir anda vurdu bel ağrısı sırtıma dgru kasiklarm flan Olcam zannettm uzandm yattm akşamına geçti smdi haff yumrtalklarmda ağrı var gbi
Portakalcicegi Kevserumit bende öğrendiğimde aynı adet belirtilerini yaşamıştım ama olmamıştım 🤭☺️ sizde hamile olabilirsiniz yani İnsallah da öyledir 🥰💕💙
bnutrk Ertugrul bende 4 ünde pik gördüm. Ama pikten itibaren mi sayılıyor yoksa çatlamadan itibaren mi sayılıyor bilemedim🤦♀️
Ertugrul bnutrk yani akintindan o Aman anlarsn az çok adet gününu blyosn yumrtlamadn 14 gün snra snuc alirsn cnm
Sersel_15 Bende adetimin geleceği ilk gün bel ağrısı kaşık ağrısı çok yaşamıştım hatta belimin ağrısı uykumdan uyandırırdı ilk gün test yaptım pozitif çıkmıştı
bnutrk Ertugrul yok ben biliyorum zaten ovulasyonla takip ettim. 4 ünde pikti 5 nde çatlamaya başladı. Çatlamadan itibaren mi 14 gün sonra yoksa pikten mi 14 gün sonra adet olunuyor? Onu sormuştum
Kevserumit Portakalcicegi 2 haftadir kasik ağrısı oluyor ara martta kurtaj olmuştum 3 ay korunmadan sonra ovulasyon uygulamasini takip ettik bakalim hayırlısı 🤲 8 yaşında oğlum var kardeş istiyor ve hep dua ediyor insallah Rabbım cennet kusumuzun yerine bize mucizemizi gonderir 😇
Portakalcicegi Ertugrul evet oldu, tıpkı regli belirtilerimi yaşadım daha sonra geçti ☺️ aşırı bir yorgunluk olmaya başladı bedenimde, reglimde geçikince test yaptım pozitif ☺️
bnutrk haticenurrr o zaman benimde yarın adet günüm oluyor. Hangisinden sayıldığını bilmediğim için dedim ya yarın ya da salı adet olurum
Portakalcicegi Kevserumit Allah’ımm ne tatlı, Rabbim o meleğinizin açılan elleri hürmetine bile sizi kavuşturur duaniza İnşallah 💕🥰🌸🌷Tez vakitte güzel haberlerinizi almak dileğiyle ☺️🙏
Kevserumit Ertugrul insallah canim kalpten edilen her dua kabul olur olmuyorsa da senin için en hayırlısı ne zamansa o zaman olur 💕 hepimizin hakkında hayırlısı neyse o olsun insallah ya yarin ya salı günü test yapacagim ama hissediyorum sanki var gibii🥰
Ertugrul Kevserumit Aynen öyle canım bakalm benimde.yarin gelmezse yaparım hakkımızda hayırlısı olsun 🤗🤲