Ayseparpar tek çaresi bağışıklık güçlendirmek. Bol meyve sebze vitamin. Boğazınızı da hep ılık tutun öksürüğünüz çok var ise yardımcı olur. Ben 35’te olmuştum ama şükür bebeğe geçmiyormuş doktorum öyle bilgilendirdi. Oldu ki doğmak istedi merak etme maskeler kıyafetler giyip doğumu gerçekleştirebiliyoruz artık için rahat olsun dedi. Şükür geçti, 10 gün sürdü benim bu arada tam anlamıyla iyileşmem ciddi soğuk ter ve öksürük krizlerim vardı. ( yani içim çıkacak sanıyordum 😂 ) ama şükür hepsi geçiyor. siz stres yapmayın en önemlisi o 🙏🏻