Evin45 Bende covit olduğumda hamileymişim şüphem olduğu için ilaç vermediler bol bol meyve yedim bende bir tek baş ağrısı olmuştu
SinemUnalOzturk Ben son günümdeyim. Doktorum tavsiyesiyle corasprin içtim redoxson c vitamini ve bol su. Ihlamur bal meyve. Bide eger gebeliğinizin ilk 3 aylık döneminde değilseniz ayaklarınızin altına viks sürüp çorap giyin beni o topladı iki günde