Asasasas qzm2022 inşallah 😍 hala arkadaşımdır hala da öyledir.. bence çok güzel isim 🥰 sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏼
motherofcats Benim kızımın ismi de Eylül olacak inşallah biz bir ara Eylül Âlâ düşünmüştük ama sonra tek isim de karar kıldık🥰
Betullyillmazx Kızım 10 günlük şuan 🥰 ismi Eylül Eda.. çok Zeki bir kız ve çok güçlü.. şimdiden kendisini belli ediyor açıkçası doktorun dikkatini çekmişti güçlü oluşu ve büyük gibi laf dinleyisi 🥰
Betullyillmazx qzm2022 çok teşekkür ederim güzelim Allah sağlıkla sihhatle bağışlasın inşallah bebisini❤️🥰
Eylul2019 qzm2022 kizimin adi eylul ve sakim bir bebekti cocukluguda oyle.zaten eylul huzin ve agirlik demek bana gore.ben eylul ela cok istemistm esim iki isim koymadi
prensesinannesi7 Benim kızımın adı da Eylül çok nazlı çok bilmiş ve kendini çok begenmis bir prensestir 🥰😍